Zwroty i reklamacje

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

  1. Sklep internetowy hellogirls.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów przy stwierdzeniu spełnienia uzasadniających ten zwrot okoliczności wynikających z regulaminu sklepu, poniższych zapisów i przepisów szczególnych.
  2. Towar należy wysłać na adres:

Velo Paweł Kowalczuk, ul. Wesoła 9H, 39-120 Sędziszów Małopolski

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z paragonem fiskalnym.
  2. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.
  3. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  4. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 28 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  6. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).
  7. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  8. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU